Pixeldust er glade og stolte over å få lov til å jobbe med Wallmans Oslo, og det i selveste jubileumsåret 2020!
Det er så spennende å dypdykke inn i dette universet, og jeg gleder meg over samarbeidet. Dette blir en glitrende høst!
- Ansvar for å skape og kvalitetssikre innhold på digitale og trykte flater
- Løpende oppdateringer og rettinger – samt design av materiell
- Forbedre og lage nytt innhold for egne nettsider, sosiale medier, nyhetsbrev og andre digitale kanaler
- Delta i og drive digitale prosjekter og kampanjer
- CRO
- Årshjul og publiseringsplan
Wallmans har høyt fokus på smittevern, og har tilpasset kvelden deretter – for optimal trygghet og optimal opplevelse!
Pssst.. i denne Korona-tiden er det mulig å arrangere lukkede selskaper hos Wallmans – på henholdsvis opptil 30 personer i Turbinen «Chambre Separée», og opptil 200 personer i Salongen.
Filmer fra Wallmans:
Et tidligere prosjekt for Wallmans
Wallmans feirer 20 år i 2020, og ønsket en jubileumslogo som passet til Wallmans-logoen!
Hovedkonseptet ble å lage et «20»-tall som hang sammen med eller var integrert i logoen, i en form som kunne assosieres med jubileum og fest – i tillegg til å være stilfull, overraskende og appellere til sansene ved å være litt spennende og ikke A4. Fargene på nettsiden til Wallmans ble gjenbrukt i form av gradient orange. Jeg utviklet også en mer minimalistisk logo, som skiller seg fra de andre.
Sjekk ut designarbeidet med jubileumslogo for Wallmans.